neděle 6. dubna 2014

O'right vlasový olej - s rostoucími vlasy, vyroste rostlinka

Představuji vám kosmetiku O'right. Že ji ještě neznáte? Ihned by jste to měli napravit...
Abych pravdu řekla, ani já jsem se s ní ještě do nedávna nesetkala, ale když tak zjišťuji, dělala jsem velkou chybu. Všude slyšíte slovo BIO, ale s tímto názvem se může pyšnit jen opravdu malé procento firem a O'right je jedna z nich.
Na začátek bych uvedla, že se jedná o přírodní kosmetiku z Taiwanu, která netestuje výrobky na zvířatech a pomáhá přírodě tak, jako příroda pomáhá nám. Navrací vše, co si z přírody bere. Takže z krabičky, která je vyrobena z papíru, který nám daroval strom, tu zasadíte a vyroste vám nový strom, nebo rostlinka. Zdá se vám to neuvěřitelné?
Tak se podívejme se co se ukrývá v tajemné krabičce.



Obyčejná bílo-fialová krabička řeknete si, ale už při tomto zkoumání, musím podotknout, že není obyčejná, protože jak krabička, tak text je vyroben přírodně a nemá vliv na rozklad (sojový inkoust a ekologický papír).


Co mě překvapilo, je objem oleje, u všech olejů na vlasy co jsem měla, bylo většinou 30ml balení, které mi vydrželo celkem dlouhou dobu, takže 100ml mám minimálně na 5 let.
Jestli předešlá věta zněla jako stěžování, tak to ne, protože jsem šťastná, že ho budu mít tak dlouho, protože jiný olejíček už nechci.
Olej je na suché, poškozené, barvené vlasy, bez života, obsahuje purpurovou růži, která regeneruje vlasy.



























Snad jste si z předešlých článků všimli, že jsem detailista a dostanou mě opravdu maličkosti. Ani zde nebude výjimka.
Lahvička je celkem obyčejná, ale dostal mě uzávěr, který je vyroben z bambusu. Po otevření uzávěru, naleznete jednoduchý dávkovač.




Co mě však nezaujalo je vůně oleje. Někomu může vyhovovat a jsem si jistá, že vám bude vonět, ale nemůžu si pomoct, mě prostě připomíná nějáký osvěžovač vzduchu, který jsme používali doma a tak si na vůni nemůžu tak nějak zvyknout.
Konzistence je čirý olej, jako u většiny olejů na vlasy.



























Můžete ho aplikovat na suché, nebo mokré vlasy, 1-2 zmáčknutí stačí na rozetření do celých vlasů.
A teď čekáte jak funguje co?
Nevím jestli vám to mám prozradit, ale..
mě funguje na výtečnou a mám pocit zacelených konečků, hebkých, lesklých vlasů a jednoduchého rozčesávání, takže velikánská spokojenost.Je jasné, že konečky vám nezacelí nic kromě nůžek, ale je to dobrá volba, pro prevenci dalšího roztřepení, takže zastřihnout, aplikovat olej a máte po problémech. No posuďte sami..





























Velké plus dávám, že vlasy nejsou po použití mastné a zplihlé.

A teď se ptáte, co vlastně znamená ten nadpis a že si z vás dělám určitě legraci. Jak je možné při růstu vlasů, aby vyrostla rostlinka?
Heslo zní: Měj krásné vlasy a podpoř přírodu!

Po otevření krabičky na vás uděláji ,,kuku'' dvě malá semínka, které čekají na to, až je zasadíte a budou se s vámi předhánět, kdo vyroste dříve, jestli vaše vlasy, nebo ony.


Udělejte pápá semínkům a těšte se z délky vašich vlasů..
Kuk a jsme tady, tak kdo vyrostl dřív ?
Ještě si myslíš, že tvoje vlasy jsou rychlejší ?


Uchvátila vás značka O'right tak stejně, jako mě? Už jste o ní slyšeli, nebo se s ní setkali?